SAATMINE JA TAGASTAMINE

1. SAATMINE

Tarneaeg: 4-6 tööpäeva.

Kaubad postitatakse tellimisele järgneval päeval.

Eesti sisest transporti teostab Omniva:

Kättesaamine pakiautomaadist:

Paki saate kätte personaalse uksekoodi abiga, mille edastab Omniva teile SMS-i või/ja e-kirjaga. 

Kui sisestate pakiautomaati uksekoodi, avaneb selle kapi uks, kus asub Teie pakk.

Paki saabumise sõnumis on kirjas, kui pakil on küljes Lunatasu(maksmine kättesaamisel). See tähendab,et tellitud kauba eest tasutakse pakki kapist välja võttes. Tasuda saab pangakaardiga otse Omniva pakiautomaati. Pakiautomaat juhendab toimingutes.

 Kui Klient 7- päeva jooksul oma pakile pakiautomaati järele ei lähe, saadab Omniva selle tagasi Saatjale.

Paki kapist välja võtmise sammud:

1. Pärast teavitava SMS-i ja/või e-kirja saamist minge pakiautomaadi juurde

2. Valige ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Võta pakk välja“

3. Sisestage ekraanile SMS-iga või e-kirjaga saadud uksekood

4. Kui tegemist on lunapakiga, tasuge paki eest kaardiga

5. Võtke avanenud kapist pakk

6. Sulgege uks ning kinnitage paki vastuvõtmine, vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“

8. Kui olete paki eest kättesaamisel maksnud, saate ka kviitungi välja printida.

Paki kättesaamine kullerilt :

  1. Omniva kuller helistab teile ette ja lepib kokku kättetoimetamiseks sobiva päeva ning kellaaja. Ärikliendile toob kuller paki ilma ette helistamata tööpäeva jooksul.

  2.  Kui Sulle on saadetud lunapakk, on vaja kättesaamisel selle eest tasuda. 

  3. Tavalise paki puhul võib selle vastu võtta iga kohal viibiv inimene, kindlustatud paki vastuvõtmiseks on vajalik volitus ning osa pakke tohime üle anda üksnes saatja määratud inimesele isiklikult.

  4. Koju toimetamine toimub esmaspäevast reedeni ajavahemikus 8:00-20:00 ning laupäeval kell 8:00-16:00.

  5. Kui meil ei ole õnnestunud Sind paki üleandmiseks tabada, saad tellida uue kättetoimetamise lisatasu eest.

 

Omniva klienditeeninduse telefon: 661 6616

 

SAATEKULU:

Transporti Eestis teostab Omniva:

Omniva pakiautomaat (2,49 €).

Omniva kullerteenus koju (3,89 €)

 Üle 40 euro suuruste ostude puhul on saatmine tasuta Omniva pakiautomaatidesse.

 

2. Kauba tagastamine

  •  Kauglepingu korral on tarbijal õigus 14- päeva jooksul lepingust taganeda ilma seda põhjendamata.

  • Me ei aktsepteeri Omnivia koodide tagastamist, kuna tagastamise kulud katab klient. Kui annate tagastamiskoodi, arvestatakse teie lõplikust tagasimaksest maha tavapärane saatmiskulu 2,49 EUR!
     
  • Kaup tuleb tagastada ilma kahjustusteta, muutmata kujul.

  • Pange tähele, et kauba tagastamise kulud(postikulu) kannab ostja. Palun tutvuge kasutatava teenusepakkuja hinnakirjaga.

  • Kauba tagastamiseks tuleb täitsa TAGASTUSVORM. (klikake alla joonitud sõnale ülal, laadige fail alla oma seadmesse, täitke ning salvestage) 

 

Jälgige, et teil oleks täidetud kõik väljad. Pangakontonumbrit lisades veenduge, et olete märkinud ka pangakonto omaniku nime. Veenduge, et pangakontonumber on ilma vigadeta. Kui teil ei õnnestu faili alla laadida,täita vms. saatke vormis olevad read e-maili kuvas.

  • Tagastusvorm  tuleb saata koos kauba postitamist tõendava kviitungiga e-mailile:  info@manzara.ee

Postitamist tõendav kviitung on: pilti või skäneering arvest/tsekkist, mille saate Manzara tooteid tagasi saates. Selle arve/tseki peal on kuupäev ning pakikood, mis tõendavad, et olete toote(d) teele pannud. Sobib ka pakikoodi edastamine. Palun saatke need kaks dokumenti ühe e-mailina, et kõik teie andmed oleksid koos leitavad.

  • Ostusumma kantakse teile 14 päeva jooksul tagastusvormis märgitud kontonumbrile.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TAGASTAMINE, KUI TELLIMUSE SISU EI VASTA TELLIMUSELE:

  • pakis on vale toode/tooted

  • pakis on vales suuruses toode/tooted

  • vale pakk

  • vale sisu õiges pakis

  • Mõõdutabel e-poes on vale

 
  • Postitage valesti tulnud tooted või toode,

täitke tagastusvorm ning lisage saatmist tõendav dokument-

saatke andemed e-mailile:info@manzara.ee. Lisage e-mailile kirjeldus juhtunust, pildid jm vajalik.

 

  • Juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastatav kaup ei vasta tellitule, maksab Manzara.ee teile postikulu tagasi. Pange tähele, et esialgu tuleb see siiski ise tasuda.

    •  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TAGASTAMINE, KUI TELLIMUSES ON DEFEKTNE TOODE:

 

  • Juhul, kui olete saanud defektse toote, palume teil saata meile fotod defektist koos täidetud tagastusvormiga e-mailile: info@manzara.ee.

 
  • Üldjuhul defektset toodet ei ole vaja tagasi saata. Lõpliku vastuse tagasisaatmise/ mitte saatmise osas tuvastame toote seisukorra järgi edastatud pildimaterjalilt.

 
  • Mis on defekt: toodel on katkine koht,toode on plekiline/laiguline, narmendab väga palju jm. 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

TOOTE VAHETAMINE:

  • Toote vahetuse puhul palume postitada vahetust vajav toode, edastada  täidetud tagastusvormi ja postitamist tõendav kviitung e-meilile info@manzara.ee 

 
  • Tagastusvormil saate meile teada anda, millise tootega te soovite tagasi saadetavat toodet asendada. Juhul ,kui soovite vahetust mitte sama toote teisele suurusele, vaid erinevale tootele, palume arvestada, et toote väärtus peab jääma samaks.

 
  • Palume tähele panna, et vahetuse puhul maksab postikulu klient. 

 
  • Juhul,kui toote vahetuse põhjuseks on tootele mittevastav mõõdutabel e-poes, makstakse teile postikulu tagastusvormis märgitud pangakontole tagasi.

 Pange tähele, et esialgu tuleb postikulu siiski ise tasuda.

 Vajaliku infoga saadetavas e-maili palume kindlasti ka mõõdutabelile mitte vastamise ära märkida ning samuti palume lisada e-mailile või tagastusvormile kirjeldus ja/ või pildid mõõdulindiga, milline mõõt ei vasta ja millisel määral.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

KUIDAS SAATA TOOTEID TAGASI:

--------------------------------------------------------------------------------------------------

  •   Postkontorist postitamine.

Valige lähim/sobivaim postkontor. Tooted võib saata originaalpakendis. Vana kleepsu peale kleepida/kleebitakse uus. 

Andmed: Nimi: Gibon D.O.O., 

OMNIVA EE (sorting center) – Packeta International 
(449299, customer inserts tracking number of the received parcel) 
Rukki tee 7 Lehmja, 
75306 Harju maakond,
 Estonia  
meiliaadress:        info@manzara.ee, 

 

Veenduge, et võtsite tehingu eest tšeki, et seda andmetega saadetavad e-mailis kasutada.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  •  Omniva online keskkonna kasutamine.

Omniva online keskkond asub siin: https://minu.omniva.ee/  .                             Valige: Saada pakk. Valige riik, paki suurus ning lähtekoht ja sihtkoht. Lähtekohaks soovitame jätta pakiautomaadi. Sihtkohaks ei ole võimalik valida Manzarale tooteid saates pakiautomaati. Pakiautomaati ei ole võimalik sihtkohaks valida. Sihtkoha valikul on 2 võimalust: postkontor või kuller.      

Kulleri variant: Valige Kuller ning vajutage edasi nuppu, täitke Saatja andmed ehk teie andmed ning Saaja andmed milleks on // Nimi: Gibon D.O.O., meiliaadress: info@manzara.ee, sihtkoht: Rukki tee 7, Lehmja küla, Rae vald, 14063 //

Postkontori variant: Valige Postkontor ning vajutage edasi nuppu, täitke Saatja andmed ehk teie andmed ning Saaja andmed milleks on // Nimi: Gibon D.O.O., meiliaadress: info@manzara.ee, sihtkoht: Rukki tee 7, Lehmja küla, Rae vald, 75306 //                                                                                                                     Kui teil mingil põhjusel ei õnnestu sihtkoha väljale aadressi sisestada on sobiva postkontori nimi: Jüri postkontor või Rae postkontor.

 Veenduge, et saite e-mailile ka tehingu eest arve/andmed, et neid admetega saadetavas e-mailis kasutada.  

Peale vormistamist saate viia paki pakiautomaati.

 Kui automaat väljastab teile peale toimingut tseki, sobib ka see esitamiseks. 

Tooted võib saata originaalpakendis. Vana kleepsu peale kleepida uus.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  •    Omniva pakiautomaadist saatmine

Pakiautomaadist saatmise juures pange tähele ,et alustate toimingut valikuga: Saada pakk

Valikuks ei saa osutuda: Tagasta pakk. Valida ei saa varianti: Tagasta pakk. See süsteem on mõeldud Eesti siseste e-poodide võrgustiku jaoks ja ei ole suunatud väljastpoolt Eestist kauplevatele e-poodidele, mistõttu ka seda kasutada ei ole võimalik. 

Valige: Saada pakk. Sihtkohaks ei ole võimalik valida Manzarale tooteid saates pakiautomaati. Pakiautomaati ei ole võimalik sihtkohaks valida. Sihtkoha valikul on 2 võimalust: postkontor või kuller.         

Kulleri variant: Täitke Saatja andmed ehk teie andmed ning Saaja andmed milleks on // Nimi: Gibon D.O.O., meiliaadress: info@manzara.ee, sihtkoht: Rukki tee 7, Lehmja küla, Rae vald, 14063 //              

 Postkontori variant: Täitke Saatja andmed ehk teie andmed ning Saaja andmed milleks on // Nimi: Gibon D.O.O., meiliaadress: info@manzara.ee, sihtkoht: Rukki tee 7, Lehmja küla, Rae vald, 75306 //                                                     Kui teil mingil põhjusel ei õnnestu sihtkoha väljale aadressi sisestada on sobiva postkontori nimi: Jüri postkontor või Rae postkontor.  

Tooted võib saata originaalpakendis. Vana kleepsu peale kleepida uus.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tooteid ei pea tagasi saatma läbi teenusepakkuja Omniva. Teenusepakkuja on teie vaba valik.    

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Me ei aktsepteeri Omnivia koodide tagastamist, kuna tagastamise kulud katab klient. Kui annate tagastamiskoodi, arvestatakse teie lõplikust tagasimaksest maha tavapärane saatmiskulu 2,49 EUR!
 
-