Äritingimused

Üldtingimused

E-poe www.manzara.ee müügitingimused on koostatud vastavuses Tarbijakaitse seadusega.  E-poel on õigus tingimusi muuta. 

Hinnad

Kõik hinnad on eurodes. Hinnad sisaldavad käibemaksu. Müüjal on õigus muuta hindu ilma eelnevalt ette teatamata. 

Makseviis

1. Kaardimakse kätte toimetamisel (pakiautomaat ja kuller)  
2. Sularaha kätte toimetamisel (ainult kullerteenus) 
3. Krediitkaart    
4. PayPal

Transpordi hinnad

Eesti sisest transporti teostab Omniva:

Omniva pakiautomaat (2.49 €).

Omniva kullerteenus koju (3,89 €)

 

Üle 40 eurostel ostudel tasuta saatmine Omniva pakiautomaati.

Tarneaeg: 4-6 tööpäeva.

Eesti sisest transporti teostab Omniva:

Kättesaamine pakiautomaadist:              Paki saad kätte personaalse uksekoodi abiga, mille edastame Sulle SMS-i või e-kirjaga. Kui sisestad pakiautomaati uksekoodi, avaneb selle kapi uks, kus asub Sinu pakk.             Paki saabumise sõnumis on kirjas, kui pakil on küljes Lunatasu või ID-kaardiga tuvastamine. Kui Sa seitsme päeva jooksul oma pakile pakiautomaati järele ei lähe, saadame selle saatjale tagasi. 

1. Pärast teavitava SMS-i või e-kirja saamist mine pakiautomaadi juurde 

2. Vali ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Võta pakk välja“ 

3. Sisesta ekraanile SMS-iga või e-kirjaga saadud uksekood 

4. Kui saatja on tellinud lisateenuse ID-kaardiga tuvastamine, identifitseeri end ID-kaardiga 

5. Kui tegemist on lunapakiga, tasu paki eest kaardiga 

6. Võta avanenud kapist pakk 

7. Sulge uks ning kinnita paki vastuvõtmine, vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“ 

8. Kui oled paki eest kättesaamisel maksnud, saad ka kviitungi välja printida 

Pakk kätte kullerilt :

1. Helistame Sulle ette ja lepime kokku kättetoimetamiseks sobiva päeva ning kellaaja. Ärikliendile toob kuller paki ilma ette helistamata tööpäeva jooksul.

2. Kui Sulle on saadetud lunapakk, on vaja kättesaamisel selle eest tasuda. Postimüügifirmadest ostetud kauba eest tuleb tavaliselt tasuda lunamaksuga. 

3. Tavalise paki puhul võib selle vastu võtta iga kohal viibiv inimene, kindlustatud paki vastu võtmiseks on vajalik volitus ning osa pakke tohime üle anda üksnes saatja määratud inimesele isiklikult. 

Koju toimetamine toimub esmaspäevast reedeni ajavahemikus 8:00-20:00 ning laupäeval kell 8:00-16:00. 

Kui meil ei ole õnnestunud Sind paki üleandmiseks tabada, saad tellida uue kättetoimetamise lisatasu eest. 

Kauba tagastamine

Me ei aktsepteeri Omnivia koodide tagastamist, kuna tagastamise kulud katab klient. Kui annate tagastamiskoodi, arvestatakse teie lõplikust tagasimaksest maha tavapärane saatmiskulu 2,49 EUR!

Kauglepingu korral on tarbijal õigus 14- päeva jooksul lepingust taganeda ilma seda põhjendamata.

Pane tähele , et kauba tagastamise kulud(postikulu) kannab ostja.

Juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastatav kaup ei vasta tellitule(tellimusel olevast erinev number, defektne), maksab Manzara.ee teile postikulu tagasi. Pane tähele, et esilagu tuleb see siiski ise tasuda.

Kauba tagastamiseks tuleb täitsa tagastusvorm. Jälgi, et sul oleks täidetud kõik väljad korrektselt.

Tagastusvorm  tuleb saata koos kauba postitamist tõendava kviitungiga e-mailile: Info Manzara.           Palun saatke need kaks dokumenti ühe e-mailina, et kõik teie andmed oleksid koos leitavad.

Kaupa saab tagastada postkontorist või Omniva online süsteemis: https://minu.omniva.ee/              Palun tutvuge Omniva teenuste hinnakirjaga eelnevalt.

Pange kaup teele aadressile : Gibon d.o.o., Omniva Sorteerimiskeskus – Rukki tee 7, Rae vald, 75306, 

Omniva online süsteemis tuleks valida paki sihtkoha peal postkontor või kuller.

Kaupa ei saa tagastada postipakiautomaadis vajutades “tagasta pakk”.  See süsteem on mõeldud Eesti siseste e-poodide võrgustiku jaoks ja ei ole suunatud väljaspoolt Eestist kauplevatele e-poodidele. 

Kui te siiski soovite pakki tagastada postipakiautomaadist, veenduge, et olete kasutanud pakki postitades kuva “saada pakk”. Väljade täitmisel kasutage ülalpool välja toodud andmeid ja viiteid.

Omniva klienditeeninduse telefon on : 661 6616                                                                                 Peale tagastatava kauba kätte saamist kantakse ostusumma tagasi 14 päeva jooksul tagastusvormis märgitud kontonumbrile.

Kaup tuleb tagastada ilma kahjustusteta, muutmata kujul ning viivitamatult.

Juhul, kui olete saanud defektse toote, palume teil saata meile fotod defektist koos täidetud tagastusvormiga e-mailie info@manzara.ee. Defektset toodet ei ole vaja tagasi saata. 

Praaktoode

 Kaupade sobivust tavapäraseks kasutamiseks hinnatakse sama tüüpi tavakaupade alusel või vastavalt müüja või tootja antud deklaratsioonile kauba omaduste kohta, eriti reklaami, toote või näidise esitlemiseks. Tarbija saab oma õiguseid materiaalse kahju eest nõuda, kui ta teatab müüjale kahjust kahe kuu jooksul alates kahju avastamisest. Vajalik on täitsa tagastusvorm.

Tellimus

Tellimus salvestatakse elektrooniliselt pakkuja serverisse. Ostja kinnitab, et on täielikult teadlik veebipoe www.manzara.ee üldistest tingimustest ja nõustub nendega. Jätame endale õiguse muudatusteks hindades ning vigade paranduseks kirjalikus tekstis. 

Kommunikatsioon

Ettevõte Gibon d.o.o. võib turustamiseks kasutada ostja e-posti aadressi, kui ta saab oma toodete või teenuste ostjalt e-posti aadressi, tingimusel, et ta annab ostjale selgesõnalise võimaluse sellest tasuta ja lihtsasti keelduda. 

Kaebused ja vaidlused 

Tarnija Gibon d.o.o. Plemljeva 8, 1210 Ljubljana Sentvid austab kehtivaid Tarbijakaitse eeskirju ja omab tõhusat kaebuste käsitlemise süsteemi ning probleemide korral võetakse kliendiga ühendust telefoni või e-posti teel. Kaebuse saab saata e-posti aadressile info@manzara.ee. Kaebuste menetlemise kord on konfidetsiaalne. Pakkuja kinnitab viie tööpäeva jooksul, et on kaebuse kätte saanud ja teavitab ostjat järgmise kaheksa päeva jooksul menetluse käigust.